Moviestar!

Oh yeah! Jag och Carro är filmstjärnor!!! Baaaah ha ha ha ha!
Men men...

Var och "tränade" i måndags, gick inge vidare. Helt på tok för varmt. Men ett litet pass är är bättre än inget! ;)
Sen la jag och Cicci oss i gräset och snackade skit.
Så skulle jag berätta en historia och fick väl inte riktigt rätt på det och då börjar Cicci asgarva så hon gråter och medans jag sitter förtvivlad och tittar på henne utbrister min bästaste kompis i helaste världen, min bättre hälft:
DU ÄR SÅ KORKAD CARRO!!! Och skrattar vidare... Haha, man tackar! =P
Men det ÄR skillnad på land och sjukdommar. =/

Tisdag
Tränade smått och sen skulle jag ner på skolan och registrera mig. El korko ska börja plugga haha. Allt på grund av lite rödvin. =/ Inte nog med det, jag fyllde mest i ansökan på skoj oh skrev inte ens under papperna. Men eftersom papperna låg hemma hos Henke så fixade han min underskrift så gott han kunde och så kom jag in. MOGET! =)
Eftersom jag pratat med Sophia på förmiddagen så skulle jag träffa henne en snabbis när jag ändå var uppe i stan.
Tog oss en kort promenad och sen försökte hon lura mig att trampa båt med henne men eftersom jag skulle till jobb fick det bli en annan gång. Så åkte jag till jobb.
Tog en tur på inne på Jägersro Center innan jag stack ner och satte mig med Ronny en stund. Han tyckte jag var smart som började plugga igen, eller så pikade han mig bara att det behövdes nog haha.
Sen kilade jag upp och började så smått innan Vevve och Carro kom.
Vi kilar in för att förbereda och då dykter kamerateamet upp. 4 pers till som ska trängas inne hos oss med fetekameran och myggan och allt vad det heter.
En av killarna sätter mikrofon på oss. Ner i tröjan och pilla. =) Dagens höjdpunkt sa jag till honom, men det tyckte nog inte han. =/
Sen skäller dom på Vevve hela tiden att hon ska flytta sig ur bild, hon fick absolut inte vara med haha.
Sen slänger jag skållhet vatten på Dennis (den andra kameramannen) och då blir han jättekinkig och vill inte vara i närheten haha.
Sen var dom överallt hela tiden, och NÄRA! Sprang fan rakt i den ena kameran en gång, SMACK I PANNAN!
Sen skulle dom pausa en stund så dom kilade. Då började vi snacka satan och Carro som är lite småsugen på Dennis pratade snusk i mikrofonen. Antar att dom hörde eftersom Dennis såg lite glad/generad ut när dom kom tillbaka haha. =)
Sen ber dom oss att prata om lite av var och eftersom jag inte fattade att dom sagt till Carro att dra upp Valborg så blir jag småkinkig eftersom det vill jag absolut INTE prata om. Äch, sen var dom klara och försvann och då blev det liv i luckan!
Mot slutet av kvällen började vi varva ner och efter tog vi oss en afterwork. SMACK!

Sen åkte vi hem och jag som var hemma vid tolv (efter ha mutat min ride hem med nötter) var hemma om innan Anders kom rullande en snabb sväng för en minipromenad?! =)
Sen var jag glad. =/
Blev en låååång natt. Sova? Haha! 

Onsdag.
Upp TIDIGT =( inte möhe sömn sen gå och lägga sig igen och sen upp igen. Driv med morgonhumöret bara!
Sen var jag ute och cyklade, helt kuligt. 
Trötta morgonaktiviteter och sen småprat och ännu en cykelfärd. 
Haha mitt tuggummi, stackars katt!!! 

Hem för att snacka med töserna om kvällens aktiviteter. Slutade att Carro och Vevve lurade mig till Arlöv med tacos och med löfte om att hämta mig. 
Jag och Sophia hade sagt att vi skulle sitta i parken om vädret tillät vilket det inte gjorde så vi skulle spela spel i Arlöv i stället. Jag gick och la mig en stund och blev sen hämtad som lovat. 
Muoooa! Jadå, muoa hade fått sitt.

Sen käkade vi och spelade och när Vevve och Patrik stack så satte jag och Carro igång flamset på allvar.
- TITTA NU!!! Titta nu vad du gör! Se här!
- ÄR det GOTT med Ramlösa?
- VÄNTA!!! Jag måste fimpa först...
- Skicka iväg möget, po med ett frimärke *smack* och skicka möget på posten!

En runda Mario Party, lite musikbyte och sen kilade jag hem.

    
Arlöv X 2. Maod. Lag Vevve & Patrik. Lag Knastarna.

Torsdag.
El Henko ringer typ supertidigt (som alltid) och vi bestämmer playdate. 
Upp och dona och eftersom det inte blev träning så gör jag mig klar och beger mig.
El sakno!!! Har saknat min lilla lus som faaaaan. Inte träffats eller snackat så mycket sen vi bråkade i Falsterbo. VÄRSTA! Men det är väl löst nu. =)  El bästo!
Så blev det film. Först såg vi  "Nr 23" med Jim Carrey, rätt bra faktiskt! Sen stack vi och käkade i stan och sen åkte vi tillbaka och såg en film till. "Lola Rennt" En tysk halvbra men superflummig film. Småkass men även småbra!
På kvälla begav jag mig hem, I REGNET givetvis ;)

Fredag idag! Jevla malmöfestival!
Brostamp, yeah!

Heeeeeedåååååe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0