Häng-i-brallan-Alban vs. Slips-Johan

Ja vad säger man, man lär sig något nytt varje dag!

Var nere på festivalen med Micke i tisdags och käkade middag.  Micke skulle testa ALLT samtidigt, själv nöjde jag mig med något tacos aktigt (som vanligt)
Började med att han kom och hämtade mig och givetvis PRECIS när vi ska gå ut så börjar det regna. Så vi körde upp i stan i stället och väntande. Hann få världens tråkigaste samtal under tiden, JAG VILL INTE!!!!
Tog oss en promenad och kikade lite smått. Inte allt för intressant.
Han började med nån chinabox och jag får smaka jordnötssåsen och utbrister : Meeehn, det smakar ju jordnöt.
Knast!
Då snackade vi om kavajsnubbar och då säger Micke "sånna Slips-Johan" haha så ball! Det är sånna typer med slips, kostym och hela köret!
Sen körde vi hem och sen var det dags att kila till jobb.
Sinneslång dag med 14 lopp och med tre överstressade och flamsiga töser. Slutade i flams som alltid och eftersom dom skulle filma oss igen kommer dom in och beordrar oss att fixa håret som vi hade det förra veckan. Jaha, vem minns det liksom. =/
Sen sa en kund "hade man inte känt er så hade man blivit rädd för att beställa här" Haha =) Vi är nog lite livliga! ;) Speciellt när Carro kör mynttrick och jag kör såna bartenderknep med senapen! =) Tokigt!
Sen hade vi ett slisk i publiken också. Jävla snubbe asså!!! Han satt och fotograferade mig, Cicci och Louise under bordet, och vi skulle inte märka!? Jävla äckel!!! Efter ha blängt på honom gick vi in och snackade med Carro och då tog hon sin mobil och gick ut och plåtade tillbaka, rakt i plytet! Mo haha!
Slutade med att han tydligen blev utsläng.

Äntligen klara men kom inte ifrån fråns vid närmre ett och då var man ju helt slut i nöttan.

Onsdag.
Skulle egentligen till festivalen med Henke och se Peps men han kom aldrig iväg så det blev en fläng med Cicci. Som äkta malmöbor så gick vi UTANFÖR festivalen för att komma dit vi skulle. Skulle ner till Mölleplatsen. Alla skulle tydligen dit och eftersom vi såg viktiga ut så skulle ALLA fråga oss om saker. ;)
Kom dit vi skulle och slog oss ner men fick resa oss igen eftersom alla måste ju trampa just där.
Sen körde Peps igång, lite segt var det allt och man kunde ju önskat fler gamla godingar. Men det var najs ändå. Då hittade Cicci en "hämng-i-brallan-Alban" Det är en typ som har lite häng och gungar med i reagge-musiken och ser ut som Dr Alban (så tolkade jag det i alla fall)
Efter extranummret (där jag ÄNTLIGEN fick höra "Styr den opp" så kilade vi ner för att käka något och givetvis började det regna då så vi hittade en ledig trapp där vi satt.
Sen när det slutade passade vi på att kila hemåt (givetvis UTANFÖR) och sen tog jag mig en filmkväll. Helt najs.

Idag, kom hem från jobb för en stund sen. Givetvis lurad på tid idag igen.
GUMMAN INTE MIG!!!
Jösse kom förbi och höll mig sällskap en stund och sen kom Anderas förbi en sväng. Trevligt när tiden går lite. Sen fick jag ride hem av pappa där vi hade världens ballaste samtal. Jag frågade lite tokiga saker och fick givetvis lite tokiga svar. Helball!

Väntar på att jag ska träffa Henke nu. Vi ska till skolan haha. =)
Något möte eller något. Hoppas Henke lyssnar och så för känner jag mig själv rätt så kommer jag tappa koncentrationen rätt snabbt och syssla med allt annat och sen bara "VA!?"
Yeah!


Samma sak nu, jag såg!
Jag veeeet inte.
Jag känner liksom, fast bara smått och jag vet inte riktigt vad.
Vill fast vill inte vika.
Fick känna på lite fast det var inte allt samma sak.
Gaaaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0