Galet & Vridet (och smått skruvat)

"Carro, du har så äckligt blå ögon!"
Är det något bra eller dåligt?! Typ tack? =/

Jag: Men hallå, han kör som han snott bussen!
Carro: Men du går som du snott dina skor!  HAHA =)

Och fyllesamtalet jag fick igår. Jag har fortfarande inte kommit över det! Du är mig en knepig snubbe du! ;) Haha =) Tolka? Nä, bäst och låta bli. =O


Vilken helg! Wiiiiiiiie!

Söndag idag och helt jevla slut i nöttan.
Alltid trött nu för tiden. Jag var aldrig trött innan. Orkaaa inthe merrrh!

Brostamp i fredes. Första festen som jag verkligen kände att jag ville hem från. Visst, najs musik och massa folk. Dock massa nytt folk och en hel del knepiga typer. Ingen lust alls och var ändå super på G.

Började förfesta hemma hos mig. Först kom Carro och så blev det spel och tjoff. När min nivå var på topp och Carros inte alls så kom Cicci och så körde vi ett par rundor till.
Mitt i allt ringer Dennis och undrar om vi vill komma på förfest. Jag och Cicci är helt på men Carro tjurar och vill absolut ut på festivalen och käka. Så vi satt och blängde på varandra och jag lovade Dennis att återkomma när vi kommit fram till något. 
Slutar med att vi springer (enligt Carro) så hon får sin Langosfan (inte hos "pappa-langos") och eftersom hon lovat att bjuda på en så får hon fan göra det också. Sen fösvann Cicci på Munkrunda och sen kilar vi tillbaka för att sticka upp om mig och sen promenixa till Dennis som nu bara bor en bit från mig.
Stackars Carro som hade fått för mycket av det goda kanske!? Bestämmer sig för att åka hem då humöret inte alls var på topp sen läääänge tillbaka.
Vid 12 stack vi ner mot bron och medans vi väntade på att Chrille skulle hämta bilen blev vi superpolare med en gubbe som satt på krogen under Dennis. Vi fick lova honom att inte göra något som han inte skulle göra =)

Körde ner och parkerade först på ett lite hemligt ställe och efter en vilseledande promenad ner till någon sjö eller något körde vi tillbaka och ställde oss på den vanliga parkeringen.

Det första som händer är att vi blir stoppade av poliserna (givetvis) och Cicci, som alltid bara glider förbi, hamnade på andra sidan och där stod jag med världens utfrågning och koll. Ingen trevlig typ som snackade med mig och efter ha lovat både dittan och dattan så fick jag komma in och jag som tyckte han var otrevlig blev sur och sa "är du helt säker på att jag får lov och dricka mina öl i påsen eller ska du kolla dom också!?"
Då blev han ännu o-gladare och frågade en sista gång om jag var säker på att jag inte tagit något. Jisses!

Sen kilade vi äntligen in och parkerar oss på ett mindre blåsigt ställe. Sen blev det var det hej hej och donsedons och sen satt vi oss ner igen. Fick privat-show av "Sensuella Morfar" och något med en förvirrad Blekingebo. Trevlig dock.

Andra rundan uppe och dansade kommer en kille fram till mig
Han: Dom kommer snart!
Jag: Jaja (som alltid när jag inte lyssnar)
Killen tar tag i mig
Han: Men dom kommer snart!
Jag: Jaha, asså vilka då? (och vad kan jag göra liksom!?)
Han: Chupachubs.
Jag: Okej.
Han: Dom kommer snart!!!
Jag: Okej, jag ska vara försiktig!
Han: Det är bra, dom kommer snart!
Sen gick han. Nu efter ha pratat med Anders så kom vi fram till att han snackade om klubborna. Vilken drog har man tagit för att känna sig jagad av en klubba? Man kan ju bara ana hahaha. Knast!

Mot slutet fick jag heldamp och bara stod och hoppade och gav mig sen på Cicci och knuffades. 
Sen, helt galet!
Vi bara backade från varandra och sen stod vi och tittade och sen bara sprang vi på varandra med värsta farten så båda flög på vasitt håll. Vilken jävla smäll! Folk bara tittade och trodde fan att "bumbibjörnarna hade fått fnatt"
Vi hade på oss öronen som Carro hade haft med sig till oss =) Alltså var vi Bumbibjörnar!

Sen donsade vi en sväng till och ÄNTLIGEN skulle vi köra hem sen. Hallelujah!
Chrille lämnade mig och Cicci hos mig och då går vi in och köper bullar!
Eftersom våra bullar inte  fanns kvar så skällde jag lite på allt pack som åkte in i stan och åt upp våra bullar. Bullkillen sa att det var helt okej att jag tyckte så, man får lov! True! PACK!

Sen försvann Cicci och efter lite synkat smsande och pyjamasletande (som Cicci fixade genom att berätta var den fanns) så blev det natten hatt!

      
FörfestarCarrro X 2. Dj Dennis. Carro, Cicci & Chrille. Ciccis strumpa som ALLTID hänger på tork.

  
På väg i bilen. Vi där bak! Closeup Dennis. Chaffis Chrille

   
@ Bron

     
Sensuella Morfar =) Grym som fan!

Några bilder som jag snott eftersom jag var lite dålig på att fotografera själv =P
           


Lördag.
Sinneseg när jag vaknade. Trötta mig!!!
Göra sig småklar och sen dök Carro upp. Packa väskan och så begav vi oss till jobb.
Bussen körde som en jävla tok och jag förstår han, vem fan vill hålla till i stan denna veckan. =/
Då sa jag men hallåe, han kör som han snott bussen!
Då kollade Carro på mig och sa lite surt. Mjo, men när du går så går du som du snott dina skor.
Det lät helt ball =)

Sen hann vi inte mer än in på jobb och då börjar telefonen ringa, vilket den gör konstant när man är där.
Bygga upp och fylla på och städa och fixa. Sen blev det käk och flams. Kökschefen är för jävla rolig! Haha och Zoran hade varit med i något slag i Jugoslavien och snott ringar =/ Ja, jag fattade inte heller.

Sen donade vi det sista och öppnade. Asså fyllefolk, jag tänker likadant varje gång, som dom ser ut!!! (när man själv kan stå på dom båda) Förstår inte hur Carro orkar med oss nu (då hon inte kan dricka).
Jag fick hjälpa en fjortis som ramlade och slog i huvet, men hon var helt okej och skulle in och festa vidare.
Sen fick en kille på huvet för han hade varit på någons tjej.
Trevligast denna kväll var nog han söte killen som stod och småflörtade lite =) Jaaadå! Thihi.

Jag & Carro hade det lite najs då vi fick stå ute idag där vi hade liveband. Vi sjöng och dansade och hade oss, det var populärt =) Speciellt för dricksen haha =)
När vi stängt där ute skulle vi in på själva discot och vara där. Vilket liv på dom "unga" asså. Tjo flöjt!

Sen hade vi jävla Andreas (som jag inte förstår varför alla tycker är så söt, det är nog bara jag och Cicci som INTE gör det haha). Jävla kille asså. Han var lagom full och glad och ville ha kärlek. Jaja men ge fan i mig. Så hoppar den jävlen på mig och kramar mig samtidigt som han fastnar med sin kavaj i mitt öronhänge. Tror ni man har ont idag. Sen fick man lite kärlek till och sen fick det räcka tyckte jag. Hejdå!
Sen fick både jag och Carro oss en svängom med en av tränarna, JÄVLAR vad han snurrade oss. Helt jävla yr när han försvann.

Sen hade vi en dam som absolut INTE var full, hon brukade bara sjunga för sig själv (och vingla tydligen) Hon hade blivit av med sina nycklar (som låg i tröjan). Shit asså. Men kul hade vi.
Sen städade vi det sista när folket gått och på vägen hem letade vi igenom alla kylar efter mat. Vi alla fick nöjja oss med bröd och vatten (ciabatta och ramlösa) Carro ska gå till facket med detta =P

Sen åkte alla hem och jag och Carro satte oss i tältet och tände en gasolare och tog oss en afterworkare innan vi åkte hem.
Vilken dag!

   
     
Vilken kväll!


Sjukaste!
Jag kunde asså nu... Att jag inte visste innan! Tänk om jag gjort det. FAAAAN! =(
Om jag bara hade vetat .Så bra allt hade kunnat vara...
Om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0