Det slår ju ALDRIG fel!

Sån typiskt jäkla otur! Jevla väder!
Varenda gång jag har tid och är ledig så ska det tvunget vara tråkigt väder MEN när jag jobbar... DÅ ska solen skina som aldrig förr.

Skulle hinna sola innan jobb i tidags, gick ju SKITBRA! Redo och klar så blir jag uppringd och frågad om jag kan komma in tidigare. Typiskt.... MOOO!
"Det blir inte mycket och göra idag" 
Nä näää! Eller hur =P Full kaos, men inget som inte Carro och Carro fixar! ;)

Sen körde Louise mig direkt till fotbollen. Stod mest och hängde med Andy och Petra och bet på naglarna. 
Vill inte ens disskutera fotbollen. 
Sen Sofia, jävla ägg. 
"Är du på matchen" undrade hon. Nja, jag kommer snart svarade jag.
Då skriver hon "jag har något blått på mig och solglasögon" JAHA!? Ska jag hitta dig då eftersom du skiljer dig från alla andra!? Haha, fast visst hittade jag henne ;)
Sen stod vi och messa hela matchen. Lite smått bråkande om vems som var vem och då tyckte jag att hon kunde gå hem haha. 
Det enda positiva idag, jag fick se min barndomskärlek igen. Henrik Larsson haha! :D
Sen åkte jag hem snarast möjligen med Johnny. Tack för idag!

Onsdag, lovat helt okej väder. Jag och Cicci packar ner allt och lite till för en heldag på stranden. Allt är frid och fröjd tills vi legat ner i fem minuter och molnen börjar dyka upp. Men men, vi väntar tänkte vi. Och vi väntade... och väntade... och sen började det dugga. VI VÄNTAR!!! Sen började det åska och regna och då väntade vi inte längre utan rusade upp och sökte lä under några träd för att vänta lite till. Sen gav vi upp och drog hem till mig på kaffe och mer väntande. Sen gick vi ner och meckade med hennes cykel och skruvade och höll på. Så nu har Cicci sin fina cykelkorg på =)
Sen stack vi och handlade och efter det stod jag och småflinade åt Cicci som vinglade hem på en överpackad cykel. det såg kuuuuul ut! 

 
Stackars krabba & Ribban

På kvällen var det middag och film. Som alltid när jag har en fråga som kräver svar så frågar jag Anders eftersom han har svar på allt.

Jag: Om du vill ha ett choklad med daim, säger du att du vill ha ett choklad med daim eller säger du att du vill ha ett choklad med mandelkrokant?
Anders: Jag säger att jag vill ha ett daimchoklad.
Jag: Vet du var the lost world tog vägen?
Anders: Den stack och gömde sig på ett nytt mycket bättre ställe.

Svar på allt! (visserligen fanns the lost world under tvn men ändå) =)
Småkul: Cicci tappade fattningen... asså den man fattar med! =)

Torsdag. 
Solsken javisst! Det innebär att jag måste jobba, JADÅ!
Skulle ha lunchen. 3 lopp. ELLER HUR!!! 9 lopp tack och sen fanns där inte ens käk till alla. Kul! 
Skulle egentligen träna med Cicci efteråt men eftersom jag blev grundlurad på tiden så hann vi inte. MOGET!

Fredag.
Ledig... mulet. 
Bestämde med Anders att vi skulle sticka ut i parken och mata fåglarna.
Vilka ägg vi är.
Jag satte mig nedanför Anders och väntade eftersom vi skulle ses där. Sen pillar jag med något i väskan antagligen och då måste han ha smitit ut och satt sig typ precis framför. Sen när nästan 10 minuter har gått börjar jag bli kinkig och skriver till honom. Så där satt vi 3 meter ifrån varandra och undrade var tusan vi tog vägen. Haha, att man inte hörde när telefonerna pep haha!

Så vi kilade ner till Kungsparken och gick en runda där men eftersom fåglarna var lagom tråkiga (förutom Anders Urban, INTE Uno). Så vi kilade bort till Pildammsparken och tog en runda där. Sen hittade perfekta klätterträd som vi bara var tvugna att klättra i. Helt skojigt, även om man kanske inte direkt hade klätterkläder på sig! Visserligen blev det massa klättrande idag... statyer, lekplatser OCH träd! =)

Jo, vi letade efter våra utlagda föremål också som vi placerat ut i parken för över ett år sen på lite olika ställen, hittade inte ett enda av dom, så vi la ut nya! =)
Sen fick det vara bra för denna dagen och så kilade vi hemåt.
Sen var det inte mycket mer action för den slanten. Heeeeeedåååååe

         
Ankmatning och klätter!

Lördag.
Vakna med nackspärr, aj som faaaan! Visst var det lite sol idag också, det betyder att man ska jobba!
Som jag nämnt tidigare så har man bäst ont när man umgås med Carro! Den stackaren hade legat på akuten med sin rygg. Men men, tacka fint.
Så det blev en helflummig dag! Visserligen tjaffsade alla med alla om allt och inget och jag vimsade mest runt. 
Den enda jag tjaffsade lite med var Ronny, lagerkillen. (gubben) Kunde inte låta bli. Det första jag sa till han på morgonen var
 "Asså Ronnyman, du hade fan behövt dig ett nyp!"Då muttrade han något och försvann en stund. =/ 
Sen började jag och Carro tog hand om vårt vanliga först. Viktigast att få rätt på. 
Sen ringde Zoran och frågade om nån kunde komma och hjälpa honom med en vagn. Jaja säger jag. Så jag skickade Ronny på det och två minuter senare ringer Zoran igen. - Var är ni? Ja jag och Carro är och fixar i hallen och så skickade jag Ronny för att hjälpa dig, var är du förresten? Då var han på lagret som vi nyss lämnat haha. Stackars Ronny. 
Sen gick jag förbi Ronny när han stod och hade fullt upp med något.
-Är det jobbigt Ronny?
- Jaa, svarar han.
-Jaja. Sa jag och gick bara förbi. Snällt!?

Just det, Ronny kallade mig "inte första kvällen" innan (för det som hände på Kanarieöarna) Vilket han också har berättat för ALLA sina vänner tydligen, fast idag fick jag nya smeket "dopp i grytan" "doppet" haha, han är inte helt frisk den mannen! Moooua!

Vi fick i alla fall rätt på allt och tog oss en afterwork sen, i alla fall jag och Ronny. Det var det sämsta man kunde göra faktiskt i det läget =/
Hem och bada och sen somnade jag heltidigt. Slocknade så att säga.

Söndag.
Hattderby och fina folk i mängder.
Jag skulle egentligen stått ute med Louise och sålt skumpa och snittar men jag ville inte lämna gänget så det fick bli så. "Tjejmaffian" håller ihopa i vått och torrt! Även om vi tjaffsar som fan om det mesta så säljer vi som faaan. Bråka måste man, speciellt när man är 5 viljestarka typer på ett litet område. Efteråt så satte vi oss utanför och lekte fina i kanten. Vi kan osse! =)
Sen afterworkade vi och innan vi lämnade området så afterworkade vi  lite till.
Sen var Sofia jätterolig, speciellt när hon imiterade Cicci haha. Sen kämpade hon med att spela in mig när jag skrattade eftersom hon vill ha det som ringsignal. Hur lätt är det att INTE skratta när man är jätteskrattig?!
Sen åkte vi hem, och jag träffade Anders en jättesnabbis innan jag sprang hem som blixen. Sofia lurade i mig att jag behövde kissa, jaaadå!
Sen ännu en natt slocknade vi som ett ljus, helt underbart!

 
Lite finare & "tjejmaffian"

Idag.. vänta in Cicci eller upp i alla fall.
Ett träningspass och sen snabbt hem om och sen åka till Halmstad. Inte det minsta sugen alls.
Skulle egentligen åka upp med Dennis och se matchen men efter allt klydd så sket jag på det. Nu ska jag bara försöka få upp min närvaro lite. Bra att haaa!

Peace out, sniiigeltown! 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0