Carro & Carro på Festivalen!

Jo men visst. Jag och Carro tog oss en helkväll på festivalafan med alla tillbehör!
Första och sista fredagen är två dagar som jag föredrar att låta bli att springa runt där nere, men med min tur så får jag ju absolut inte som jag vill detta året.
Att lulla runt en dag och pilla lite och käka funkar fint, men det räcker där. För mycket folk. Blä!

Carro kom hit och av okänd andledning fick vi ride upp i stan. Första målet var givetvis tivolit! =)
Jaaaa, jag vet.... men vi var bara tvungna! Först en halvsnurrig runda i Virvelvinden och sen ett åk i SuperFly eller vad den heter. (som jag är lite tveksam mot efter Liseberg där jag helt säkert trodde jag skulle dö då jag inte satt fast)
Lagom halvnöjda så bestämde vi oss för att passa på att åka Booster innan alla andra skulle göra det och innan dom höjde priserna.
Haha vilken resa! Vi skrek och skrattade så vi grät! Den var så rolig så vi fick åka den en gång til lite senare! =)

Sen kilade vi bort och kollade en runda vid maten, upp en sväng på Stortorget och sen tillbaka ner för att käka.
Jag bestämmde mig för någon kycklingsak och när jag fått min mat så ska jag rota runt och inspektera och då SMACK! Rakt i pannan!
Jag hann inte ens se vad det var och utbrister till en asgarvande Carro : Vad faaan vad det!?
Det var en rosa delfin som smackade mig rakt i pannan med nosen. Snacka om att jag blev snopen. Kunde inte Carro varnat mig liksom, men neeeeej!
Efter hon fått sitt thai så satte vi oss och käkade. Glöm inte klickan i pannan! Jag skyller på delfinen!

Sen ska Carro tvunget ha en munk och eftersom hon vet att jag också ville fast ändå lät bli så skulle hon jävlas genom att ta en daim bara för att hon vet att jag älskar daim (inte lika mycket som plopp, men ändå. Prova att få smaka mitt plopp någon gång mohaha)
Så där gick jag brevid som en hund och tittade medans hon åt. Ingen riktig kompis!

Sen kilade vi neråt prylarna och jag köpte en ny mask!!!  Så massa happy jag blev! Fick ett halsband av killen som sålde masken, en gåva. Ännu trevligare!  =)
Eftersom jag döper alla mina masker (asså trämasker) så var jag ju tvungen att komma på något till denna också.  Stod helt still i pannan och Carro försökte lura på mig ett namn som Greta eller Gudrun (men hon är ju tappad den) så det blev Unknown... alltså Okänd och därför heter han O.K nu för Okänd. Helt underbar är han!

Sen shoppade vi loss totalt och på vägen upp igen gick vi ner om till 60-talstältet för att visa hur man gör men där var ingen som spelade just då så vi gick.

Satte oss en sväng utanför bibblan och då släppte allt, vi blev jätteflamsiga och fnissiga.
MATIS GRAT! Sånt letade jag efter förra året haha.
Sen gick vi hem och tyckte att det fick vara bra för idag.

Bildade en klubb på vägen hem. Jag menar, kan man ha en sån klubb som vi stötte på, på vägen hem så kan nog fan vi!
Det var så roligt så vi skrattade ännu en gång så vi nästan grät!

Sen var det bra för denna dagen.
 Delfin i pannan och en nyinköpt mask PLUS en gåva, inte allt för tokigt! =)


Kan inte låta bli att fundera på det...
När TILL OCH MED DU kan... varför skulle inte jag kunna?
Avundsjuk? Neee... Men jag förstår inte vad jag gör för fel.
Jag vill också... fast skillnaden är väl att jag inte klarar av det. =/

Faaak dat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0