Back to school?

Uch, hemska tanke.
Det var verkligen som förr.

Först möte i Aulan och av gammal vana så satte vi oss längst bak. När tantan började pladdra så (precis som jag anat) så tappade jag koncentrationen snabbt och började klottra och fnissa med Henke. INTE populärt!
Efter mötet där (som jag hoppas Henke var med LITE på i alla fall) så hade vi en halvtimme på oss innan nästa möte. Stack och fikade på något Italiensk fik med superskabbit kaffe! Blääää!
Sen tillbaka och in i klassrummet och träffa läraren. Längst bak givetvis ;)
Mer klotter och flams och sen panik haha. Helt svettig och kall. Shit, skola är ju ångest!!!
Efter mötet träffade jag Lennart en sväng, stöter på henne överallt nu haha. Ska kanske ta en mongoklass tillsammans =)
Sen, helt matt och förstörd stack vi och käkade och träffade Elin och Fredrik en sväng. Bara sådär haha =)

Sen stack vi hem till mig för jag skulle byta om. Medans jag ränner runt så gick Henke in och satte sig hos morsan och pladdrade med henne. Mitt i allt hör jag världens brak! Rusar ut med rumpan bar och bara gapar innan jag brister ut i asgarv. Henke hade ramlat igenom pallen som man inte få sitta på!
Haha skrattar bara av tanken på det nu, såg helt kul ut! =)

Sen gick vi hem till honom och skulle kolla film vilket som blev ett misslyckat projekt. Försökte med två stycken men det blev för mycket pladder och jag blev glad i hatten. Stark öl är farlig öl!
Sen körde han hem mig innan han stack till jobb. Då hade jag lajbans hemma i min ensamhet. =)
Somnade gott i alla fall!

Vad händer idag? Inte helt hundra än, typ käka middag på Gränden (eller vad stället heter) och sen blir det väl en sväng i stan. Ska få en bamseträmask av pappa! =)
Sen kanske träffa Micke, vet inte vad vi kom fram till riktigt...
Möte upp Cicci och kanske senare hinna med en sväng med Anders och Calle.
Anders vill att vi ska bugga en sväng på donsebanan men det vette fan, jag får ju inte lov att bugga längre... med tanke på vad som hände på Gran Canaria... haha. Det var då ingen rolig historia...
Så vi får se hur det blir med den saken.



Bekäftelse.
Inte tillräcklig men bekväm för stunden.
Så man håller ut ett tag till?
Alltid något i alla fall.
Nöjja sig?
Hell no!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0