Fartfyllt!

Jaaaa... vad händer!? Varför? Jag veeeeet inte. Men får jag för mig att bugga så ring Carro så kommer hon och ger mig på huvet! Smaaaakaaathoreee!
Så sinnestrött! Helgerna är totalt förstörnade. Orka? Ne, men kör ändå.
Mix... max... fnax och spatt.

Veckorna segar sig fram, det enda positiva är att solen börjar titta fram och ge en lite mer positiv syn på saken. Snart sommar... snart falsterbo... snaaaaaart!
Bränboll, stranden, grilla... ja!

Förra veckan traskade på bra, jobbade extra en del och det kändes av! Fredagen slutade med att jag och Carro sprang runt med påskfjädrar i huvet och tog i sönder en kyl (glaset) när vi smällde upp den på av an uteplatserna. Men tro fan man var trött, alla jävla 30liters öltunnor som skulle ut och iväg. Man är fan bara mänsklig!
Sen slapp vi göra mer haha.
Hem och ta ett välbehövt bad och några drickor som vi fått på jobb. Somnade som ett barn vid 22.
Lördag var heldag på jobb och full rulle. Folk gav upp efter en timme och ganska snart var vi 2 minus. Men med mitt bästa crew lyckades vi ändå sälja för nästan 10.000 mer än förra året. We rock!
Hemma vid 8 och samling hos mig vid 21-22 för en drink och lite spelande.
Jag, Cicci, Carro och Sophia skulle sedan bege oss till ClubJoel (www.clubjoel.se) men då det skulle stannas och ätas på vägen hann vi aldrig till förfesten på Davidshall utan vi kilade direkt ner till Escape för vänta in dom andra. Blev en trevlig kväll... lite mycket av det goda... eller lagom mycket. Dans och skutt.
När Escape stängde var det tal om efterfest med nån nyträffad snubbe men efter först sagt ja så tvärångrade jag mig och Carro & Carro traskade hemåt i sin egna takt. Hittade några tidningar på vägen =)
Väntade in Carros buss och sen kilade jag upp och somnade rätt snart. Det enda bra med helgerna.... somnar/däckar som ett barn =)

Denna veckan har också varit rätt packad. En del extrajobbande, fikande med Danne, spel och film hos Henke och ränna, ränna, ränna ärrenden. Träna då vi hinner. Slappos!
Tiden går när man har att göra. Hann t.o.m shoppa en dag och sitta och sola hos Cicci en dag. Som gav resultat haha. Nästan lika brun nu som när jag kom hem från  G C *lol*

Helg IGEN!
Cicci som fyllt år skulle givetvis firas och detordentligt!
Fredag var dagen och platsen var hemma hos henne. Jag och Carro var på plats lite tidigare för att käka middag och fixa och dona. Tacos!!! Hungriga som vi var fick vi knappt ner något, dålig prestation.
Diska och fiska sen vänta in folket. Blev en lagom och lugn samling.
Spel, tårta och lekar. Den årliga prinsesstårtan och som vanligt gav jag bort min marsipanafan, hejdå!
Mer spel och lita fylle blev det... för mig! Jag hade sagt att eftersom jag skulle upp tidigt dagen därpå så skulle jag faaaan bli full och glad för att jag skulle följa med ut... och det fick jag äta upp sen för jag blev så full att jag till slut fick gå hem. Eller gå och gå, stackars Henke hade släpat hem mig och han sa att det hade varit som att dra en trasdocka. Massa snett och saker ivägen för min framfart! =/
Hade klarat 1-2 timmar på Slagt där vi  dragit. Henkan som började bjuda på spetasade shoots gjorde inte min kalasfylla bättre den token. Hadde raggat lite till Carro och sedan slängt öl på henne och av någon andledning hittat på värsta hisorien till henne som hon skulle köra som raggningstil. Sen hade jag hoppat på nån snubbe i baren och försökt fixa ihopa dom, stackars gummsan... Sorry!
Sen efter ha frågat Cicci ett ANTAL gånger om jag fick gå hem så blev det så... det var bäst, men jag ville ju inte lämna henne på hennes kväll. = (
Men hem bar det. Det tog tydligen sin lilla tid med all skit som jag haft för mig på vägen. Skulle stanna lite överallt och sen träffade vi någon kompis där jag erkännt min fylla, på riktig =/ Haaarlit, 22 bast och noll koll. Skärpning!

Lördag morgon... ingen bra!
Petra ringde och väckte mig som lovat och jag hade INGEN aning om var jag var! =/ Hade ca en timme på mig att blir klar innan hon skulle hämta mig. Lullade runt här hemma och gjorde allt så besvärligt för mig själv. Hann ner och blir upphämtad och sen bar det av mot samlingen.
Klockan 10 bar det av mot Borås och jag fick sitta längt bak och vara tyst haha. Shiiiit, vad det snurrade!
Sen under dom ca 30milen satt jag med mitt vatten och smink och försökte bli människa. Lyckades nog rätt bra =)
Allsvensk premiär... vad säger man!? Skönt att det har kommit igån men matchen i sig mot Borås var väl ingen superhöjdare. Visst, ingen förlust men ändå. Domaren var ingen höjdare han heller. Som toppen på allt så började det fan att snöa där uppe. TREVLIGT! Klarblå himmel... borta! Kallt och blött, skit!
Dagens höjdpunk, bortlovad till någon trevlig publikare haha.

Sen var det hemfärd. Lagom trött var man och Micke som ville hem snabbt hade bråttom så det fick bära av kvickt. Trots allt var vi hemma vid 22.30 och jag som funderade på att dra på fest sket i det och gick hem för att se film och nanna. Helt slut i nöttan.

Söndags blev en slappedag. Orkade inte gå på påskmiddag så jag stannade hemma så kom Cicci en sväng och så körde vi en filmkväll. 2 filmer =) Dock hyrde vi 3. Class of 76, Hard Candy och Stay Alive. Helt okej för en seg söndag.

I måndags var det film hos Henkan. Vår filmklubb kom till världen! (min, ciccis och henkes)
Vi ska snacka viktigheter och kolla upp saker tills nästa filmkväll... saker som "måste man ha gröna kläder på sig om man är läkare och vill dricka öl!?" "är det riktiga kroppar som används i unrest!?" som det tydligen står... lite sånt smått och gott. El nördos stämplad i pannan tack!
Blev lagom sent och jag fick med mig 10 nya filmer som jag ska gå igenom, jag börjar komma ikapp nu! =)

Tisdag och en vanlig dag igen... jobba, jobba och jobba.
Carro och Sofie kom hit på en fika och så blev det en massa semestersnack... jag vill åka NU!!!
Sen körde Sofie oss till jobb...
Efter jobb tog vi en öl och därefter när jag väl kom hem så stack jag dirket in och snackade med Petra en stund som satt på Campus.

Onsdag idag... Henke kom och hämtade mig och sen tog vi en promenad i Bokskogen. Massa jävla skitdjur överallt. Sen stack vi till BoO1 för en glass som slutade med middag på La Empanada i stället och nu sitter man här hemma igen. Egentligen inte gjort ett skit men trött som fan ändå. Åldern igen antagligen haha =P
uch nä, nu sket jag på detta och gick och tog disken i stället!


          

Cider är gott! =), Trötta Tazy,  Årliga prinsesstårtan, Sjunga lite happy b-day, Henkan i Bokskogen.


Kommentarer
Postat av: Piff ala´ Cicci

Nu har jag läst i kapp mig! Är sjukt sugen på att se fler foton. Vad vi hittar på mycket skoj egentligen. Helylle! Nu sitter jag och blåbärspajen väntar på dig. Ska bli trevligt med lite mer solsting :D Puss bästo

2007-04-16 @ 12:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0