Carro-nuffi-taco-kopp med lite tutt!

Shit maaaaan! Och woman! =P
Säger liksom inte rubriken det mesta! =)

Var slutade vi sist... i tisdag, vad hände sen?

Onsdag, skulle träna men slutade med solning på ballkongen hos Cicci, efter ha tjurat i bikini lagom länge så dök faktiskt solen (Solar) upp till slut och vi mös på trots byggarbetarna utanför!
Vid avslutad solning blev det färd hem, eller hem om och sedan middag hos Henkan. Naaaajs!
Sen körde han mig hem och gitarren som jag ska låna och träna flitigt på. Jaaadå! Sen såg jag Petras bil vid mig och antog att hon satt på Campus så jag kilade in där en sväng för att prata en stund med henne och Annelie sen gick jag upp och tog mig ett glas vin och spelade satan! Me rock! (not)

Torsdag blev det träning, lite i alla fall. Sen tog vi oss en vända i stan för att ladda upp inför helgen plus att vi var hemma hos Anders för att hämta min kamera och saknade Martin. =) Sen hände något på kvällen som jag inte riktigt har koll på... får återkomma.

Martins Londonresa: (ja, han är med på ALLA bilderna!)
                


Fredag tränade vi en snabbis och sen stack jag hem om för att bli klar innan Carro och Sofie kom och hämtade mig. Jobb nästa.
Blev en låååång kväll och när det var slut så var vi redo att sticka direkt nästan. Ut och ta "en öl"... mm.... visst.
Vi stack hem till mig för att göra oss klara och bråka om badrummet sen blev det ett par rundor Mix-Max och sen stack vi ner till Möllan där vi faktiskt bara tog en öl... och en shoot... sen kom Cicci och pågarna. Familjefesten!
Hur förklarar man, alla med alla fast ändå den andre som ville ha den tredje? Två gäng som tydligen går ihopa VÄLDIGT fin fint haha =D
Efter en stund på Möllan och lite tjaffsande om var vi skulle så blev det taxi till Escape. Jävla taxisnubbe btw, han ringde typ hundra gånger den natten. MOGET!
Carros slag i backen var något värt att minnas, hon skulle hoppa upp på en snubbe som helsäkert var beredd när hon frågade, så hon tar sats och han vänder sig om och börjar snacka med oss och missar henne totalt och hon bara studdsar rakt bak. Knäpptyst blev det innan alla hoppar på henne och undrar hur det gick. -Bara fint säger hon och fortsätter kvällen. SHIIIT!
Men men, sen... jag och Carro paxade samtidigt och det slutade med kaos, visserligen vann vi båda men HALLÅ!? Moget liksom.
Jag tror vi var ett gäng på 10 st ungefär och efter den tid vi spenderat på Escape skulle vi vidare när dom stängde. HeartBreake nästa!
Jag tjurade och skulle helsäkert INTE in men sen slutade med att, trots att ingen ville in där, så gick vi in. 
Familjefesten fortsatte! Jävligt smidigt för jag fick inte reda på saker och ting från EFTERÅT och då var det liksom rätt kört. Så jag och Carro var lite kinkiga på varandra ett tag, dock inte länge än nödvändigt.
När HB stängde så blev det konfrontation utanför. KAOS!  Jag som ett fett frågetecken och Carro arg som ett bi. Med läppsylrökande fast det var tändare-rökning!? Klå det!  
Säker på vinst och redo för hemfärd var det som sagt tjaffs som slutade med McDonalds för vidare diskussion. Jag hade min egen på toaletten. =) Hade glömt vad allt handlade om i detta svaga ögonblick. Vem faller inte för guld och gröna skogar =P
Sen tjaffsades det lite till och sen gick jag och Carro på vårt håll. Antog att vi skiljdes på Gustav. =/
Upp till mig för att hämta saker och sen blev det hopp i sängen. Rolig färd hem dock... HÖGER, VÄNSTER, HÖGER IGEN, VÄNSTER IGEN... Yeah, Carro kan!
Carro malde på om tråkigheten och jag ville bara komma hem med båda benen. IKKE stabilt! =P Skulle nästan ringt Henkan där för lite släpande haha.

Lördag efter ca 4 timmars sömn måste jag TVUNGET gå upp för att gå på kalas. ROLIGT! Sen såg man ju ut som man gjorde och det var inte uppskattat av släkten. Men men... Typiskt nog var det snapps till maten och jag som inte vågare säga nejtack sedan någon jul tillbaka fick kämpa ner min.
Till slut var det dags att göra sig klar för grill/spel-kväll hos Henkan. Inge skoj att kämpa med fejjan som inte var det vackraste. Kom till slut i väg och kom fram till en Henrik och Peter som satt i solen och spelade kort. Skitgubbe blev det tills Anderas och Andrea (tror jag) dök upp som sista väntade.
Ner till grillen för att få sprätt på möget och sen grillades det för fulla muggar. Sen kom Richard med McDonaldsmat och underhöll resten med gitarrspel.
När maten var klar och nere begav vi oss inom med alla saker för att sedan dra ut på solsidan för lite kubb. Jävla skitspel! Eller jävla Richard och Kasslerfanskap! Dom vann båda rundor så vi sket på det =P
Gick in igen för att skruva upp festandet lite. Inväntandet av den försenade Cicci fortsatte och efter hundra om och men dök äntligen bästa upp med lita vin och Twister. Cicci-nuffi-tutt-pop!(corn)
Och Henriks dille denna kväll, ta av och sätta på öronhängen, hela örat är helt ömt idag haha, men kul hade han =/
Mummel om utgång som slutade med att folk försvann en efter en för hemfärd men DÅ, DÅ bestämmer vi 3 sista (jag, cicci och henke) för att ta fram twister! Fy fan vad kul det var och vilka rundor det blev! Två tummar upp med lagom mycket snurr!
Totalt utmattade satte vi på Nemo tills jag höll på att somna och då cyklade jag och Cicci hem i stället.
Närmre 4 tiden. MOGET!

Söndag: Sova länge? Neeeeeejdå, upp och bli klar för avfärd mot Trellehåla. Fotboll... jävla pisseskit. Ja, Malmö förtjänade att förlora så som dom spelade. Men det hade varit så najs om dom vunnit där. Solsting och pinsamhetfaktor; HÖG och sen äntligen på väg hem igen. Väl hemma stack jag och Petra och käkade sen. Hinner inte mer än innanför dörren så Cicciluring ringer.
-Heeeej... ska du med och spela biljard!?
Ursäkta sa jag och trodde hon slått sig eller något. När Cicci frågar om biljard så är något fel och det sa jag också till henne. Visst stämmde det inte helt utan det var nästan mer något utav dubbeldejting delux, väl planerad av alla ikke inblandade. Men visst, jag hade trevligt i fredes så why not? Lite och reda ut!? Hahaha =P
Ny tröja och på skutt direkt. Efter lite blängande på Petra inne på Campus =P
Väl nere i biljardhallen blev det öl och samtalande. Vem förstod att det nu var någon som jobbade där nere, inte jag i alla fall, jag trodde bara vi skulle spela en timme, men nej nej, visst spelade vi! Jag vann faktiskt några gånger, rätt mycket av misstag men ändå! Sen blev det mer och mer öl och umgänge. Lite privatlektion också hehe. 
Sen slutade det med två privata fester som också slutade med två efterfester efter stängning.

Var hemma vid 13-14 idag och hinner precis duscha innan Cicci kommer förbi och hämtar upp mig på vägen. Eftersom Andy vägrat mig tacos ställde Cicci upp som en riktig kompis så vi gick hem till henne för mat och dubbla utfrågningar. OCH, KAFFE!!!
Tänk vad töser kan sladdra egentligen! Anders blev lite nyfiken och ville också höra lite när han ringde men där kammade han noll!
Efter ett tag kändes det som tid för att kila hemåt. Träffade Anders en snabbis på vägen hem och sen var man äntligen hemma för dagen. Sen har jag knappt rört mig sen dess. 
En helg som slutade i en dag extra utan sömn är inte vana och det känns =P
Men man ska inte klaga, jag har haft en kalashelg, föööör kalasig men ändå med tummarna uppåt!

Bilder? Givetvis!!!

  
Grillning! McDonalnds, mmm! LÖK! Le food! Kubb, vinnarlaget.
    
Miiintuuuskål. Liveshow. Grabbar + mobil =!!! Richard posar i min jacka =/ Ufo!

    
Cicci vs Henke. Cicci & Henke filurar. Cicci håller koll på min byxa. Me vs Henrik. Henrik i dödligt läge. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0