Those Were The Days

"Those were the days, my friend!
We thought they'd never end.
We'd sing and dance forever and a day.
We'd live the life we'd choose.
We'd fight and never lose.
For we were young and sure to have our way!"

Smygröka, klättra på cykeltak, göra allt man INTE fick göra.
Nu sitter man här som en 25+are och saknar det.

Vi var 10, vi sket i allt och bara var. Skildes åt när vi skulle hem om och äta för att sen bara vara någon annanstans.
Allt var så okomplicerat.

Men att prata med dig känns som tiden stått still ibland. Vill fortfarande lura ut dig på saker endast för att du inte vågar. Skratta åt dina försök för att sedan få ett "CAROLINA!!!" (ett sätt som endast du och mamma lyckas med) 
Haha. Underbart. Funkar likadant idag även om hyssen är lite mer "vuxna"!?
Glömmer aldrig när jag lurade ut dig i stallet (fast du var livrädd för hästar) och tvingade dig att rida. Dina dödsskrik och mina asgarv. Det var tiiider det. Vilken kompis man har varit. =P

Tusenskönan min efter vår reunion. =)

  

Nu ska jag försöka sova lita. Sovmorgon i morgon och jag har ett par timmar att ta igen.
Tänkte dock hinna träna innan jobb samt massa andra måsten. Uuuuh!

Påskablogg kanske också borde ordnas. Varit en galen påsk och en underbar valborg.
Träningsvärk och nackspärr, då är det fest!
Men ikke idag!

Peace out tusensköna-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0