Piff & Puff i pyjamas!

Haha... haha hahahahahahaaaa!
Jag vet inte var jag ska starta egentligen.
Får väl se det här som en liten hyllning till min och Ciccis vänskap.
Vilket år vi är inne på är jag inte hundra på men det är i alla fall tvåsiffrigt.

Som dom flesta vet så är Cicci min bästis. Från och till har vi hängt ihopa och för dom få som inte vet så kallas vi även för Piff och Puff. Även om vi inte är lika tighta som förr så har vi alltid så sjukt kul när vi umgås. En del fighter har även uppstått. Det värsta bråket vi haft var nog när vi var VÄLDIGT oense om det var sunt förnuft eller logiskt tänkande. Riktigt galna var vi på varandra.

Hur som helst. Igår, fredag så hade vi planerat en myskväll med rester  (Ciccis dryckesrester från förra helgen) och film. Filmen blev inte av och resterna satte sina spår redan efter första klunken. Vi båda har haft en tuff vecka och då krävs inte mycket. Började med dom vanliga formaliteterna där vi uppdaterade varnadra om livet sen "spårade det ur" mer och mer.

Två kroppar och en hjärna, det är vi! Olika som salt och peppar men ändå så lika.
Så många "första gången-saker" som vi upplevt tillsammans. Gud!

Anyway, myskläder och flams för hela slanten. KUL!
 Cicci visar hur det funkar i ghettot.

Nuff said, nu blir det bilder. Vissa sämre än andra men det bjuder jag på (Cicci får också bjuda).


Dom två mest omtalade som vi alltid skrattar åt.
"Ren glädje" är temat.




   
   
   
 

Det finns mer att hämta men jag nöjer mig här.
Tack Cicci för att du är du och låt många års tokigheter vänta på oss! =)
<3

Så här kan en helt vanlig vardag låta:


Vem möglar?



Tjejsnack!


Nu ska göra mig klar så jag kommer iväg. Ikväll är det jobb i Lund och fatservering är precis vad min trötta rygg behöver.


Peace out Piff ´n Puff-town!

(Natti natt sa Carro och gick till jobb)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag blir nästan lite tårögd! Ett helt inlägg tillägnad vår vänskap liksom :) Vad hade jag gjort utan dig?! Älskar dig!

2011-04-09 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0