För mycket av det goda?

Jo, ibland kan det blir för bra.
För lite sömn, för mycket jobb, träning, dålig kost och fel klädd.
Ja, det sätter sina spår.

Har nu legat som en slappefis i två dagar, mer eller mindre väck. GYTT!!!
Ikväll ska jag prova att jobba. Blir väl full rulle eftersom det är bortamatch och det brukar vara fullt på O´learys. Vi får se, annars blir det säkert dessto mer i morgon när vi har Hoffmaestro spelandes på torget. =)

Lyckades ta mig ner till vårdcentralen som faktiskt var till hjälp. Fick både penicillin och hostmedicin. Blev även tvingad till ett blodprov. Men tårar i ögonen lyckades jag klara det själv. Petra erbjöd sig dock att komma ner och hålla hand men då var det redan klart. "det var väl inte så farligt" muttrade den hårdhänta tanten. Iiiih!

Sen var det hem och dååååsa! Mmmm.

Träningsvärken har äntligen släppt. Vilken jevla kväll i lördas på balen i lund.
Litet bevis.
 Svinigaste på länge!
Allt från mat till porslin och leksaker på golvet. Galet!

Men men, solen är häääär! Det bästa är att man kan plocka fram sina sollbrillor.
Här är några av mina, några... ;)
 Gilla att variera sig!

Sen... visst vet alla vem Skurt är!? KOM IGEN!!!



Oj oj oj,, nu har hon nog varit lite för kaxig, måste vila en sväng innan det bär av mot jobb.

Peace out Skurta-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0