Mini-roadtrip!

Gääääsp!
Klockan är nu kvart över fem och jag kan ikke vakna helt. Ögonen vill bara gå och lägga sig lita till.
Men men, öser på med kaffe och ska strax göra mig klar. 07.00 blir det frukost med töserna i Arlöv och strax därpå beger vi oss.

Får bli en kort och intensiv tur eftersom jag börjar jobba 17 och Marie ska ha sin bil tillbaka.
Ikväll är det St Gertrud (?) som står på schemat, ska börja med att hitta dit sen får vi se hur det går.
I morgon blir det dubbla pass (igeeeen) först på stadion och sen Törringelund. Kul att man är runt lite i alla fall. =)

Får skärpa mig med mitt skrivande, glömmer själv som som händer mellan varven.
Men men. Dags att bli faaaaardi.

Peace out mini-roadtrip-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0