Aw & Midsommar!

Jekla Micke, skrämmde mig nyss. "Carro, måste prata med dig, bla bla bla." Blev ju orolig som aldrig förr.
MEN det handlade om att vi ska till Parken i Danmark eftersom Sensation tydligen ska ta sig dit. HELL YEAH!
Micke tog på sig biljettkrångel, hejja hejja!
http://www.parken.dk/script/site/page.asp?Cat_ID=224&artID=426

Ingen glad Carro i morse. Dessa jävla tequila, lära sig att man kan säga nej! NOOOT!
"Asså, det var ju bjuuuude!"

Dagen började med att Thomas skrämde skiten ur mig. Hoppade 2 meter och skrek som en liten flicka. Vem trodde att han skulle dyka upp mitt i huvet, vem blir inte rädd då liksom!? Funderade på att ge igen när han gav mig hans kort för att handla. Det elakaste jag kom på under stressen var att skriva under med "Kalle Anka". Varför inte storhandla på det i stället liksom!?

Besvikelse, fotbollen.

Satt kvar med Camilla. För fin för att sitta med Nis och hans vänner. =P
Sen kilade jag, Nis och denna märkliga påg från Alaska vidare till Cuba där allt händer, ibland det och lite till. Shot, shot shot. Uuuh! Fick mig jävlar i det en sväng om också.
Jag lärde mig en del om Alaska, det är INTE nån av polerna och jag fick ta fram min skrangliga engelska igen. Blä!
Sen drog boysen och jag hade ju min Lennart som jag höll mig till. Spansktalade sällskap och jag satt och skrek "Holá" gång på gång. När Lennart drog med sitt nattaragg kilade jag på afterfest. Me and das computer! Socialt värre. =)
Lite blandade bilder från veckornas after work:



 Är det fest så är det!

Idag hände inte möhe. Yrade i stan med Cicci. Fixade inför i morgon. Ramlade ner i köttdisken på Hemköp.
Lagom flamsig. =/
Sola, 20 frågor och klydd i mängder.

Haha klippet från när jag och Carro varit i Trellehåla. Hon mobbar mig och mitt sätt att köra. Mr Magoo!
Sen att jag ALDRIG hittar är tydligen rätt kul också.
Också roligt var ju att Jockes bilafan inte har något som heter speglar. INGA ALLS! Sen letade vi efter tysken i trucken. MYCKET på en gång kan jag berätta!
Haha lagom damp?


Jaaa, det var väl det. Glad midsommar gott folk! Själv ska jag befinna mig i Oxie och lulla runt. Fast man vet ju aldrig vad som händer på midsommar! ;)
I år får någon annan vara som midsommarstång, jag ställde upp förra året! ;)


Peace out midsommar-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0