Rangsa dingdans!

Piska på ryggen, inre kaos och en dubbelbokad vardag...
Det är jag fungerar som bäst. Då hinner jag inte krångla till det för mig själv och som alltid: ÖVERANAYSERA! Baaah! Blir så dryyyygt i längden.

Trång i näsan? Ja!
Använder man inte hål så växer dom igen lite. Boooojaaah! Smack! =)

Förra veckan var looolig. Torsdagen gick till att supe-spela bort hemma hos Jocke. Eller hans föräldrar som dock inte var hemma. =P Mina gamla hoods ute på Rosengård... i samma hus bodde jag och Niklas tillsammans i 1 år tror jag, om inte längre. På den tiden när Cicci fick komma med mjölk till oss.
Nostalgi!
Vi spelade, supade, rangsade dingdans i duschen, sorterade bilar, sjöng julsånger och slabbade öl i sängen! Resten fick jag avtorkat i baken. =/
Jag som blev helfjompad ville inte höra talas om övernattning utan jag skulle him! Så jag och Cicci raglade hemåt med sista turen. Snurrigt värre.
  
Ta en sorterad bil och kamma dig?

Fredag.
Top Model final!!! Jag och Carro på plats i Arlöv för att snacka skit om modellerna och själva fundera på att fläka ut våra magar... Repris så klart så hon som vann, vann igen! Go Eva!
Lite öl, Mariokart (som alltid) och sen väntade vi in Jocke (carros gubbe, inte gårdagens) så körde vi till stan och köpte La Empanada!!! Me likie!
Sen var det Let´s Dance kväll. Inget speciellt JÄTTESPÄNNANDE men jag måste se Danny och Jocke ville se Tony. =) Båda fick vara kvar, ännu en vecka du brudfanskapet ska klänga runt på mitt lamm. FY SIG!
Sen kom Sophie och "geten" Raja. Raja ville pussas, ikke sa nikke!
Så spelade vi lite sällskapsspel och när klockan var lagom natt körde Sophie mig in eftersom hon ändå skulle hämta sin gubbe. Perffa!
  
Raja tycker om Carros goda chips & kel med Sophie.

Lördag. MORGON!
Fick äran och jobba med Zoran på Jägersro. Direktspelet. Lagom lite och göra och tiden sniglade. Men det var kul att träffa gamla chefen igen. =) Första gången på "nya jägersro". Blev omkramad av min gamle stammis, ett ANTAL gånger, han var sååå glad att jag var tillbaka! =) Kul!
Sen när jag ÄNTLIGEN fick kila så stack jag ner för att måla lite ansikte, lukta lite gott och byta kläder. Sen var det direkt hem till Ciccis mamms. Kalas med släkten. Möhe trevligt och massa god mat.
Sen blev det lite spel. Jevla Sverigespel!!!
När kalaset var slut stannade jag och Cicci en stund för lite tjötande med mor och sen begav vi oss hem till Cicci med lite rester (i flytande form). Där hattifnattade vi oss och spelade 5 lika eller vad man ska kalla det. Helt okej synkade men ibland tänker man olika!
Sen kilade jag hem i stormen. (vilket som JAG ansåg att det var) Hamnade mitt i Afrika. Småtokigt!

Söndagen var en dålig dag. Minns bara att folk kan ta sig där solen inte skiner. Vem är dom och tro att allt ska vara när det passar dom, som om ingenting har hänt!? En person? Två personer? Nej men ett par till! Söndagen då alla försökte leka som ingenting har hänt? Sug balle!

Måndag gick till träning och stanvandring. Mindre äventyr så att säga.
Jobbade på kvälla på Tröls. Mycket najs ställe. Me like!!! Har för mig att jag varit där och kollat fotboll någon gång förr...

Tisdag. Jobba på Jägers. I gamla kiosken. Vilka minnen! Fick dock jobba med två nya snubbar. Lammet Niklas och tuffe Svenne. Latcho! Hela kvällen var rikitgt skoj, även om det var korv för hela slanten. Massa stammisar som bara kom och snackade. Skönt att vara saknad och få höra att det var "bättre förr" =) 

Idag... tokigt nog. Lär mig ALDRIG. Ska det var samma visa varje gång!? Jag tror!
Ne fröken, så kan du inte hålla på!  
Hitta nu på nå skoj och fira!

Tre klipp från torsdagens tokigheter.
Givetvis är det jag med den gnälliga rösten och håret på sniskan! ;)

1. Cicci ska förklara hur tumm-mästaren fungerar. Dock får hon inte säga "du" eller "jag" och MÅSTE avsluta varje mening med "enligt ryktena". Så lite fusk är det faktiskt!


2. Jag förlorade och ska stå i duschen och dricka öl ur en ljuskopp medans Cicci och Jocke ska "rangsa dingdans"
 


3. Jag förlorade IGEN och ska dricka ur Jockes händer, i sängen medans han ska sjunga "jingle bells" Ja, ni ser ju hur bra det gick... eller hör! =P


Haha, fjantigt värre, men KUL!
Jag bjuder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0