Fullspäckad helg!

Måste inleda med följande:
Låg och vilade och småzappade runt. Det finns ett program på TV1 som heter "Klass  9A" som handlar om Johannesskolan. Hur det ligger bland landets sämsta skolor eller något i den stilen. Haha JAG gick i 9A på Johannes när jag gick där. Gick där årskurs 3,4,5, 7-9 (6an fick jag gå på en annan skola på grund av ett bråk, men sen skickade dom dit mig igen hahah. Det jag ville komma fram till... ÄR DET KONSTIGT att man är så korkad när man gått på en så pass oengagerad skola!?

Men men, ska snart sätta fart och bege mig. Ska jobba på Glasklart i kväll/natt. Någon fest för TV4 tyckte jag dom sa. Leta kändisar? =)
Eftersom jag slutar 4 så ska jag CYKLA!!! Hur fasiken kommer detta sluta? Vi får se.

Sen får jag bara sova till max 11 för sen ska vi hämta syster. Jag ska köra rally med pappsen nya bil! =) Eller försöka i alla fall. Han sa till mig för länge sen när vi var ute och körde "jag tror nog fan att det skulle vara du till lyckad med att få fortkörningböter utan att ens ha körkort". Vaddå liksom!?

Sen ska vi ut i huset och mysa och fira Nellie med lite mat och myskväll. In och gratta Herta som lyckats fylla 90. Imponerande!!! Men när hon var ung och hade varit på dans så blev hon stoppad av polisen när hon vinglade hem. =) Vi lever alla på våra minnen!

Söndag mogon SKA jag se Let´s Dance, reprisen eftersom jag missar det idag. Jevla skit!!!
Sen ska vi bege oss in till Malmö för att se Cats. Har faktiskt sett den en gång i skolan när vi blev bjudna till Danmark för att se den på Kungliga Teater, DET var skitcoolt!!! Men kul att se den på Svenska också. "miiiidniiiight" *sjunger*

Efter teater och avslut så ska jag och Cicci ta oss hem till Ola och fira honom lite. 26 år? Tror jag eller!? Jag skulle köpa med gifflar som han ska bjuda på haha.
Sen får det bli till att rusa hem och stryka skjortan, leta fram slipsafan och fixa skåpet eftersom snickaren kommer på måndag.

Måndag är dagen D? Vi får la se, men ska i alla fall jobba på Amiralen då.

För att bjuda på något gott under helgen så tänkte jag slänga in ett klipp från 2004-2005 under min misslyckade period som "slingad blondin" eller något. Det första jag skek när jag fönat håret var: "men vad fan jag ser ju ut som en moffats". Lite lipande? Japp!
Inga mer slingor till mig. Lärde jag mig inte när jag testade att blondera/avfärga mig!? Neeee!

  
Ni ser, lika som bär, kunde varit tvillingar och inte bättre blev det när man satte upp det. Såg ut som en skunk. =( Detta var ingen rolig hårperiod fast nu skrattar vi bara. =)

Som sagt 2004-2005 jag och Petra är på väg hem från en shoppingtur i Danmark (den gamla goda tiden) och lycktas sätta oss i tysta cupén där vi nyss blivit utskällda. I TYSTA CUPÈN HÅLLER MAN FLABBEN!
Jag är ju inte riktigt med på att Petra filmar först... typiskt!



HAPPY WEEKEND!
Peace out happy wekeend town?

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Fan vad nice :)

2008-03-01 @ 12:39:48
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0