Falsterbo vs Blekinge

Fått frågor var bloggandet tagit vägen, har ju haft aaaaannat för mig. Gått och blivit seriös? Neee, inte gått och seriös är kanske en överdrift, men man kanske försöker? Wiiiiie!

Var ett tag sen man kom hem från Falsterbo och minnena börjar suddas bort, men som vanligt hade vi en klasvecka med på tok för mycket av det roliga.
Kom fram till att jag inte giter dra hela trudelutten så ni får läsa Ciccis blogg =P
http://princeccan.wordpress.com/2008/07/24/falsterbo-2008/  *snylteblogg*
Säger en sak bara: MAN SKA HA HUUUUSVAGN!

Men bilder kan jag bidra med =)

 
Första måltiden, måste väl erkänna att ma var lite lagom disco...



     


Torsdagen då  våra småbrödrar dök upp, samt Micke och Elin.
För goa pågar. Först var dom två, nu har vi 8 små pojkar att se efter. Hejja småland!
    


 Fågeldans?

Fredagen:
      
Öltältet (som öven sjöng för mig) Hihihi. Vilket jevla drag där var! Tjo hej!
Hattifatt förtjusning?


Lördagen, my b-day partaj! Wiiiie!
     
    
  
GRATTIS PÅ MIIIIIG:


Spank you all!

Jajamensan, det var Falsterboveckan det. Denna helgen spnderade jag och Cicci uppe i Blekinge, i Mörrum rättare sagt. Richard bjöd med oss upp på en mysig helg i skogen. En egen å att bada i och hur mycket natur som helst att springa vilse i.
Vi körde upp på onsdagen i Peters bil som han så snällt lånat mig och var det bara flappna av som gällde. Flappna av och disco!

Men det får bli nästa inlägg för nu måste jag rusa till jobb =(

Peace out camping-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0