Snaaaart!

Fan vad jag läääängtar!
På fredag smäller det!
Smack!
Galet, & vridet OCH skruvat!
Bara släppa loss helt. Gaaah! Helt dampig bara på tanken!
Fast man kanske får uppföra sig lite om kjolen ska på haha! NOT!!!
Vad är uppföra sig? =P

Jag och Cicci ska åka till Halvandet i Danmark.
GMS spelar.
Har för mig att det var på Halvandet som vi såg GMS sist på också. JA JÄVLAR!
Fast inga förköp i Sverige, lite ångest. Sen att ta sig ut till Halvandet är också lite ångest, fast hem är nog lite värre. Jag minns sist när jag och grabbarna skulle se Astrix och Infected där, stackars Calle fick gå till Centralen. Det var ett projekt om något! =P
Fast det är det värt!
Först tåget till Danmark, sen bussen till sista hållplatsen vilket som tar ungeför 30
minuter sen PLUS att man får gå i nästan en halvtimme för att komma fram. Hell yeah!


Gms - Juice
Från en av dom bästa filmerna någonsin!
"Requiem For A Dream"
Den är så bra att det gör ont att se den. Bröt nästan ihop första gången jag såg den. Helt galet!



Hittade inga riktigt bra klipp men här är ett live-klipp, antar lite smått att det är "Round N Round" som spelas. =)


Gaaaah!
Jag vill iväg nuuuu! Donsedonsa! Bara skruva loss totalt.
Så jag säger bara en sak, SNURRA MED MIG!
För detta kommer bli galet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0