Natural Born Killers

Har nyss tittat på den filmen IGEN.
Så jävla bra, och Juliette Lewis, så jävla cool.
Het brud!

Det var idag som det slog mig, är du Mickey, "min Mickey"? 
Fast ändå inte, för jag är inte din Mallory. Kommer aldrig bli...

Skrämmande.
Spännande. 


"Man kan inte lära en gammal hund att sitta"
Men om hunden vill lära sig?
Frågar man hunden först då?
Om man jättegärna vill att den ska lära sig?
Är det helt omöjligt?

Jag kan frågorna, som alltid, men ingen som kan svara?
Kanske meningen att man ska hitta svaren själv efter sökandet och upplevandet?


Gaaah! Danmark ikväll!
Vill bara hoppa och vrida mig själv ur led eller något. =/
Waaaak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0