Lugna Gatan

Ja, inte fan är det Bergsgatan i alla fall!
Mmmhm!
Vilket liv i natt! Eller, det är det iofs varje helg. ALLA ska ju tvunget hänga här. HA!

Själv låg jag hemma och glodde tv vilket jag tröttnat rätt fett på nu.
Men hade inget sug för att varken göra det ena eller det andra. Jag är ju fuuuuuuk! =)
Vill inte bli frisk har jag sagt, inte än mo hahaa!

Fast lite sällskapssjuk blev man ju. Gjorde inget för telefonen gick varmt.
Visst fredag ju. =P
PP ringde och tjatade hål i dom trötta öronen. Som vanligt fick man knappt nån syl i vädret haha.
Men ja, vad fan snackade vi om haha =/ Allt och inget och nån resa. Bil och bensin!
Dennis slog en pling och tyckte det var tråkigt att jag låg hemma och var sjuklig, jag försökte förklara att det faktiskt var hur roligt som helst. Han ville inte tro mig. =/

Anders ville ut och parta och jag blev upprörd att han skulle fylletratta, det är liksom min grejj. =(
Jag är ju hans favoritfylletratt. =)
Snackade en pling med Henkan, han drack vin och var glad.
Hoppas nu du menar allvar din tok! För nu jävlar blir det åka av!

Sen kom en kompis förbi och jag kilade ner och så satt vi i en bil och åt sockerärtor.
Tittade på folk som satt och kissade bakom bilar. Dom vattnade mitt hus också. =/
Ska nog fan åka hem till dom och pinka en dag! Tro mig, jag skojjar inte!
 
Sen hade jag besök en stund. En timme. Pallade inte mer haha. Heeedåååååe, du kan gå nu. Haha, neee flåt. =)

Sen låg jag halv-av-tuppad i soffan och såg SAW igen, för den har man ju inte sett förr. Fast fy fan vad cool den var första gången man såg den. Vill se trean också!!! HENKEEEEE!!!!

Sjukaste!!! Vågade inte sova med tanke på hur natten innan varit, helläskigt ju! Uch! 
Roligt på dagen, jobbigt på natten. =/

Idag blire middag och filmslapp här. Lite ljus, mys och bara-vara-kväll.
Får väl göra mig iordning och snyta mig innan min gäst kommer. Haha. PROSIT!

Sitter och lyssnar på gamla CK-låtar. Han gör mig glad =)
"Finaste" och "Rosa Moln" helt underbara! Och den nya "skivan" faaak vad bra den är! Helt jobbiga texter dock. Ibland bara känner man sig så dunderträffad. Blääää!
"En På Miljonen" heter den, ladda hem!!! Och känn dig träffad. =(


CK - Finaste. Hihi vilken muppvideo! =)

 

CK - Rosa Moln. Dock bara låten. Myyyys! =) Laaaa laa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0