Äntligen över!

Fy fan vilken vecka!
Jag har tjurat, svurit, gnällt, slitit mitt hår, skrikit.
Jag har skrattat, skämtat, lekt, haft skoj.
Jag har bränt mig, skurit mig, ramlat och fått på näsan (av bossen) haha. =)
Men framför allt. Jag har fått nog. Allt gick över gränsen i helgen. Vissa saker går tydligen inte. Överspel.
Skönt med byte. Det är bra så tack.

Vår nya chef hade sjukat sig lagom nu till Derbyhelgen och jag som egentligen bara skulle jobba torsdag till söndag fick komma in extra både tisdag och onsdag. Carro fixar andras skitgöra =P

Jag har haft luncherna, snickrat, inventerat, ringt in folk, pappersarbete och massa annat smått och tradigt.
Visst gör jag det gärna men sååå kul är inte allt, speciellt när man inte får ihopa det.

Haha, i fredes, på morgonen satte vi oss på lagret för att snacka lite skit med Ronny. Då går Zoran förbi
-Antingen går ni upp och börjar eller så hjälper ni till!
Då skriker jag tillbaka
- Vi tar Paus!

Så börjar Carro flabba och jag fattar liksom inte varför.
Vi har ett ställe som heter Paus som vi skulle fixa. Sen trillade poletten ner och lite kul var det faktiskt! =)


Som sagt, lite kul har vi haft men just helgen blev mest blaha. Så sjukt påfrestande för både kropp och knopp. Lite väl intimt. Jag gav upp, jag sa, jag bryr mig inte, jag pallar inte!
Jag är på gränsen till psykfall. Gumman inte mig!

Vad som inte gjorde veckan bättre var all brist på sömn, max 2-3 timmar per natt.
Som tur finns det hjälp mot/för allt!  Det blir vad man gör det till.

Det enda positiva denna veckan var nog all beröm som svepte in. Jag brukar inte ta åt mig men fy fan vad jag förtjänade det denna veckan. Me rock som faaan!

Naaaw, just det. En liten tanta som lunchade hos mig i torsdags frågade om det var mitt eget hår och egna ögon. Haha, jaaaa svarade jag. Okej, fint sa hon. Haha =)
Nene, jag har lånat liksom =/
Cicci, du har fått hårkonkurens mohaha! =P

Fast en av dagarna fick jag flipp på kvällen. Så jag tog saxen och klippte mig. Som jag ser ut nu asså!
Åh vad fint liksom!? Mongolugg! Wiiiie!

Ne nu vet jag inte mer.
Öm, trött, sårig och totalt förstörd.

Man måste ju borsta tänderna!
Nu kan jag läsa hur mycket fantomen jag vill i tre lediga dagar!



Kom fram till en skrämmande slutsats. Att jag inte sett det tidigare.
Visst, det fanns bak i huvudet någonstans, men att se det så klart, svart på vitt typ. Förnekelse? Shit!
Bevis på att det är många saker som räknas ibland, gärna dom dåliga som gör det lite mer spännande.
Sån e jaaao! 


Och du... om du inte känner mig nu så kommer du ALDRIG lära känna mig.
Du kan mina sätt men det var det absolut sämsta du kunde göra.
Nu är det rörigt och du har själv rört till det. Nu får du fan ge dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0