American Psycho

Jaha, då antar jag att vardagen är tillbaka.
Detta innebär lite sömn och otrolig rastlöshet.
Tro tusan det när man legat sjuk och avtuppad i en vecka. =P
Såg film i går innan jag tänkte vända tillbaka dygnet. 3 timmar senare vaknade jag och kunde inte somna om igen. I´m baaaack! =P

Såg film som sagt. American Psycho.
Fick en svag och läskig känsla av att den påminner om kanske mer än en av mina bekanta.
Den här perfekta fasaden. Fast bakom alla dessa behov och måsten. Viljor att bara...
Visst, vi alla har väl tankar om sjuka saker. Man har ju fått höra en del =P
Men ändå, kan inte riktigt få ut den tänka tanken.

Gah! Helt tankebefriad nu.
Produkten av en veckas grönsakhet. =)
*bubbla*

Btw, jag låter som en 7-åring blandat med en ångvält/maskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0